Sider

Dagens vise ord:

New shoes make a bad hair day look good!

torsdag den 28. januar 2010

Jeg hader kopier! #1


Uf! Hvis der er noget jeg bare hader, så er det kopier!
Fy føj for uoriginalt arbejde siger jeg bare!



Det øverste billede viser en forholdsvis ny stilet fra Nelly.com (kopien) til 269 Dkk.
Det nederste billede viser originalen fra Buffalo London's SS09 kollektion til 999,95 Dkk.

Den eneste synlige forskel er at kopien har et sølvfarvet spænde og originalen har et diskret, sort spænde.

Den nørdede forskel er, at Bufallo's er lavet i lækker ruskind og læder, mens Nelly's er lavet af tekstil og syntet (læs: plastik).

Puhaa, dårlig stil Nelly!



3 kommentarer:

  1. .. altså nu du er i den branche du er, vil jeg gerne indrømme at jeg forstår din frustration, men en pige som mig med -30.000 på kontoen, og p.t en su på 5000kr så er Nelly jo fantastisk for mig. Tænk at man kan få så undskyld - dejlige kopier som det, så en som mig OGSÅ kan ligne en million.. ;O)

    SvarSlet
  2. Jaah, get the point. Og jeg forstår da også, at folk køber dem, det er slet ikke det. Og på en eller anden måde er det jo også fair nok, at man bliver inspireret af hinandens lækre (og sælgende) designs, men jeg synes, at kopier som den her er liige grov nok!
    Det er altså for meget af det gode.
    Tjek evt. min "Louboutin vs. Hilfiger", den "kopi" er okay, for det er jo ikke en decideret kopi. Forstår du hvad jeg mener? :)

    SvarSlet