Sider

Dagens vise ord:

New shoes make a bad hair day look good!

søndag den 7. februar 2010

En beretning fra det virkelige liv..




Fredag aften.
Jeg har været på arbejde i 9 timer. Kommer endelig hjem, stiller støvlerne på avisen i gangen, lægger jakke, halstørklæde, hue og vanter på stolen og kravler op i sengen, heelt klar til den smøg, jeg har set frem til hele vejen hjem.
Så åbner jeg pakken og ser, jeg kun har tre tilbage.
Jeg beslutter mig for at få det overstået og købe nogen med det samme.
Op igen, på med halstørklæde, jakke, hue, vanter og støvler, ud ad døren, ned til købmanden - som er lukket. Tilbage igen og op til tanken.
Jeg tager telefonen op ad lommen, for at ringe og beklage mig til en veninde. Det når jeg ikke, før mine støvler glider hen over en frossen vandpyt; jeg er ved at skvatte på røven, så min telefon flyver ud ad hænderne på mig og glider hen over isen. Jeg genvinder balancen, samler telefonen op og går over på den anden side af gaden.
Jeg tager endnu engang fat i telefonen, for at skrive den lille - lidt småpinlige - episode til førnævnte veninde. Det når jeg ikke, før min telefon går ud pga. slaget og jeg går direkte ind i en gren.
Så meget for de smøger. Øv!


Hvis I syntes det her var den mindste smule underholdende, skulle I læse med hos min veninde, hun har mange flere af de sjove/pinlige historier..
Læs med hos Camilla her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar